tisdag 16 september 2014

Tack alla C-väljare!

I går avvecklades vår valstuga på Stortorget och valaffischerna försvann förhoppningsvis på rätt sätt och på alla platser. Jag hann tydligen inte skriva några rader på bloggen om detta. Det var möjligen en följd av valdagsnattens alla siffror.

Jag vill nu, en dag sent, tacka alla väljare som har lagt sin röst på Centerpartiet. Jag vill också tacka alla som har bidragit med glada tillrop, energi och praktisk hjälp på olika sätt. Jag vill tacka partivännerna, som har gett mig frukt (!) och ordentligt stöd med olika uppgifter.

Utan allas insatser hade valresultatet sett annorlunda ut. I Katrineholms kommun ökade vårt väljarstöd, även om det inte tycks ha givit oss några nya mandat.

Så nu är det bara att samla ihop härarna och fortsätta arbetet för att genomföra Centerpartiets idéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar