torsdag 21 januari 2010

Hedrande tätplacering

I går presenterade Centerpartiets nomineringskommitté i Sörmland sitt förslag till riksdagslista inför fastställandet på stämman i Flen 30 januari.

Riksdagsledamot Roger Tiefensee, Dunker, toppar välförtjänt förslaget i kraft av resultat och poäng från medlemmarna i medlemsomröstningen.

Jag har fått en hedrande andraplats på listförslaget, vilket också är den placering som medlemmarna inom centerrörelsen har röstat fram mig till.

Jag känner mig mycket hedrad av förslaget till placering och jag hoppas att jag ska kunna göra mitt allra bästa för att göra Centerpartiets röst rejält hörd i valrörelsen.

De övriga toppkandidaterna som presenterades av nomineringskommittén är starka namn som föreslagna trean Dayana Jadarian, Eskilstuna, följd av Henrik Elmberg, Strängnäs, och Eva Andersson, Nyköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar