fredag 15 september 2017

Vilken vecka!

Jag har inte riktigt hunnit med att skriva ner veckans händelser. I måndags besökte jag och mina medkandidater Örjan Lindgren och Bertil Carlsson Katrineholms-Kuriren för att berätta vad Centerpartiet vill göra i kyrkofullmäktige i Katrineholmsbygdens församling. Det blev ett långt och trevligt samtal med en fin artikel som följd.

På kvällen hade vi gruppmöte med mycket god uppslutning. Energigivande! Justering av protokoll, fördelning av de sista kyrkovalsbroschyrerna och en tur till skogen, har varit andra punkter på programmet.

Onsdag tur till Stockholm för sammanträde med statliga Presstödsnämnden toppat med ombudsträff inför partistämman i Malmö mot slutet av månaden. Igår var det sammanträde med domkapitlet i Strängnäs, så dagarna har verkligen gått undan.

I dag har det varit lite lugnare och jag har kunnat göra sådant som jag blivit lidande av mötestempot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar