tisdag 6 maj 2014

Debatt nummer tre - om idrott

Just hemkommen från debatt nummer tre, nästan på hemmaplan, i alla fall i Katrineholm. Temat för kvällen var idrott och föreningsliv och platsen Duveholmshallens entré. Hela debatten ska finnas utlagd på Radio Sörmlands hemsida, för den som vill lyssna och delar av debatten kommer att sändas imorgon eftermiddag.

Deltagarna var ganska överens om tagen, men väldigt olika mångordiga när det gällde att säga det.

Jag hittade själsfränder i fotbollsklubben FC Fläta, som bildats via Facebook. Min första organiserade kontakt var i ett tjejfotbollslag, där jag blev målvakt, eftersom tränaren hade sett att jag inte var bollrädd. Vi spelade många matcher, men sällan mot andra tjejlag. Jag har förträngt hur många mål jag släppte in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar