torsdag 19 september 2013

Spännande partidagar väntar i Karlstad

Om en timme är jag på väg mot Karlstad, där Centerpartiet håller sin stämma under dagarna fyra. I dag sker invigningen, det viktiga kommittéarbetet samt styrelseval. Ja, det är också några kommittéområden som stämmoombuden ska hinna besluta om också.

Från Katrineholm åker fyra ombud, eftersom jag är ett av Centerkvinnornas ombud, Sten Holmgren, Björkvik, åker för kommunkretsens räkning, och Ghaidaa Alkinani, Katrineholm, och Mattias Claesson, är ombud från distriktet.

Det ska bli riktigt roligt och jag har redan lämnat in yrkanden som jag hoppas ska gå igenom redan i kommittéarbetet. Annars får jag använda mina sex stämmominuters talartid till att övertyga!

Det var för övrigt roligt att läsa om Ghaidaa, som Katrineholms-Kuriren uppmärksammade med ett "Hallå där" i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar