måndag 23 september 2013

Post-stämma-syndrom

I dag har jag lidit av Post-stämma-syndrom. Jag har inte skrivit en rad sedan i torsdags på min blogg och det beror inte på att det har saknats uppslag, utan snarare att det har varit för många uppslag att utveckla och att det inte har gått att göra det när man som jag suttit ombud och spänt följt förhandlingarna vid Centerpartiets partistämma i Karlstad. När så dessa har klubbats av har klockan varit i det närmaste midnatt och på morgonen har programmet varit lika pressat för att komma fram i tid till nya förhandlingar ungefär 08.00.

Syndromet artar sig på följande sätt att hjärnan håller på att sortera alla intryck för att se vilka uttryck och avtryck de ska göra - alltså hur jag ska gå i författning med alla uppslag.

Men det är ganska bra att det finns så mycket att skriva om på bloggen! Eller att göra insändare av. Eller debattartiklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar