onsdag 3 juni 2009

Nu med bild i radio!

Upptäckte i går att "alla andra" toppkandidater från Sörmland, som Radio Sörmland intervjuat fanns med på deras hemsida utom jag. Jag hade visserligen hamnat i karantän efter att ha varit med i lokalradion två dagar i rad, men någon gång borde väl karantänen ta slut?

Så därför mailade jag med programledaren. Han skulle undersöka saken och nu finns jag med! Med bild, fast inte med ljud.

I journalistvärlden går en skröna som lyder ungefär så här: "Han hade ett utseende som passade för radio och en röst som passade för tidning." Det är bara att dra sina egna slutsatser av detta!

Den som vill, och är energisk, kan förstås leta sig fram till min intervju genom att lyssna på det program som sändes efter 17 den 25 maj.

En röst för Östersjön hördes under den första programkvarten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar