söndag 26 september 2010

Tack för alla kryss!

Jag har just vinkat av släkten, som normalt befinner sig på långt håll från min valkrets.

Jag vill passa på att tacka för alla kryss som jag har fått. De räcker så långt, att jag skulle kunna bli personvald till kommunfullmäktige i Katrineholms båda valkretsar. Det är förstås jätteroligt, och jag ska göra mitt bästa att motsvara förväntningarna. Jätteroligt är det också, att Anita Karlsson från Julita också lyckades kryssa sig in i kommunfullmäktige.

I valet till riksdagen räckte mina kryss inte lika långt. Roger Tiefensee blev till slut omvald riksdagsman för Centerpartiet i Sörmland. Eftersom kryssen inte påverkade placeringen på listan, så blir jag den första att rycka in, när Roger Riksdagsman måste rycka ut och göra något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar