torsdag 7 juli 2011

Med huvudet fullt av geometri

Hunden håller nästan på att dö på nytt...

Det är alls inte konstigt. Mitt huvud är fullt av geometri. Det är ungefär som abra kadabra - vips, så är allt borta! Eller PUFF Uggla, som en känd namne i Bettna brukar uttrycka det.

Geometrin är nyckeln till allt, när det gäller redigering på mitt lilla sommarjobb. När inte geometrin ställer till det, så buggas det. Jag skulle kunna tänka mig att gå en danskurs, om det bara hjälpte...

Polly Polly ska ha mat(erial) varje morgon. Hon är hungrig och äter ibland upp vad hon får utan att det märks på hemsidan.

Det finns en Transa också, som man måste hålla sig god vän med.

Ja, inte kan jag hinna gå ut med hunden under dessa omständigheter!

Det kanske blir bättre i augusti?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar